L'Automobile Magazine
30.04.2025 04:56www.automobile-magazine.fr/
Jak se u Renaultu vybírají jména?
Po modelech Austral a Rafale je to třetí model, který přijal jméno končící slabikou „al“. Slovo Boreal, které se rozumí jak polární záři, tak i řeckým božstvem větru Boreasem, je srozumitelné ve francouzštině i v několika dalších jazycích. Ale víte, jak si Renault vybírá jména svých aut? Podle Sylvie Dos Santosové, vedoucí oddělení apelací v marketingovém oddělení Renaultu, existují tři kategorie. V první řadě „ságová“ jména, tedy názvy modelů, které existují již dlouhou dobu, jako například Twingo , Clio , Mégane , Espace a další Scénic . Pak v poslední době názvy „ikon“, které odpovídají modelům, jež se vracejí do popředí, jako například Renault 5 a 4 . A třetí jsou nová jména, použitá poprvé, jako například Arkana. Nebo Austral, Rafale a nyní Boreal, všechny mají evokovat rodinné cestování, obraz rozlehlých prostranství nebo živlů. Tolik k marketingovému vysvětlení.
Po modelech Austral a Rafale je to třetí model, který přijal jméno končící slabikou „al“. Slovo Boreal, které se rozumí jak polární záři, tak i řeckým božstvem větru Boreasem, je srozumitelné ve francouzštině i v několika dalších jazycích. Ale víte, jak si Renault vybírá jména svých aut? Podle Sylvie Dos Santosové, vedoucí oddělení apelací v marketingovém oddělení Renaultu, existují tři kategorie. V první řadě „ságová“ jména, tedy názvy modelů, které existují již dlouhou dobu, jako například Twingo , Clio , Mégane , Espace a další Scénic . Pak v poslední době názvy „ikon“, které odpovídají modelům, jež se vracejí do popředí, jako například Renault 5 a 4 . A třetí jsou nová jména, použitá poprvé, jako například Arkana. Nebo Austral, Rafale a nyní Boreal, všechny mají evokovat rodinné cestování, obraz rozlehlých prostranství nebo živlů. Tolik k marketingovému vysvětlení.
———
Zpět