Windows Live Messenger

22.10.2008 00:00

Windows Live Messenger :  www.stahuj.centrum.cz/komunikace/instant_messengers/ostatni/msnmessenger/ , nebo : www.filehippo.com/download_msn_messenger/ Tak věděl jsem o něm dávno. Dnes jsem jej (díky Mírovi) naistaloval a možná je lepší než Skype. Já proti Billovi nic nemám, a konečně i ty Visty nejsou vůbec špatné, jak se o nich píše. Když jsem u toho, tak je fakt ale dobré si vyzkoušet taky jiné prohlížeče. Spokojenost je s Firofox : firefox.czilla.cz/, Safari a konečně Google Chrome : prohlizece.info/ .

Pro úplnost : www.computerworld.cz/cw-id/microsoft_vyzyva_nepouzivejte_prohlizec_safari_na_windows .

 

Zpět

MESSERCOUTEAU

 

Zavolej a Messer mně Couteau !

Vyhledávání

© 2008 - 2012 Bon surf! - Ça va! - Salut! - TomNet ®

outils webmaster
weblog